کتابخانه عمومی گلشهر چابهار

این وبلاگ جهت تعامل بیشتربااعضاکتابخانه های عمومی وعلاقمندان به مطالعه ایجادگردیده است

کتابخانه عمومی گلشهر چابهار

این وبلاگ جهت تعامل بیشتربااعضاکتابخانه های عمومی وعلاقمندان به مطالعه ایجادگردیده است

کتابخانه عمومی گلشهر چابهار

کتابخانه عمومی گلشهر شهرستان چابهار زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور واقع درگلشهر میدان امام علی (ع) بلوار علی بن ابیطالب جنب مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، سومین کتابخانه شهر چابهار در بهمن ماه 1393 به صورت رسمی افتتاح گردید.این کتابخانه با ساختمانی نوساز در زمینی به مساحت 2400 مترمربع و زیربنایی بالغ بر 300 مترمربع دارای دو سالن مجزای جهت استفاده خواهران وبرادران گرامی ست.
کتابداران کتابخانه تمام سعی وکوشش خودرا بکار بسته اند تا با ایجاد فضایی آرام و امن، محیطی دلپذیر برا شما عزیزان فراهم آورند.

طبقه بندی موضوعی

خوش آمدگویی

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

 کاربران عزیز ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی گلشهر چابهار خوشامد می گوییم.

شبکه بسیار گسترده کتابخانه های عمومی کشور با توجه به قدمت و جایگاهش بدون شک  نمونه ای بی بدیل در حوزه فرهنگ و مطالعه است . رسالت و ماموریت کتابخانه ها ارائه خدمات اطلاع رسانی سریع ، به روز ، موثر  و تامین نیازهای کاربران گرامی می باشد. در این شبکه ، نهاد کتابخانه های عمومی کشور  ضمن ایفای نقش راهبردی و هدایتی برای مجموعه کتابخانه های تابعه، رفع و تامین نیازهای علمی مراجعین در حوزه عمومی، آموزشی ،پژوهشی و... را از اهداف اصلی خود قلمداد نموده و کلیه فعالیت های خود را در این جهت ساماندهی می نماید.به این امید که مراجعین به کتابخانه های عمومی با دست پر و با آسایش و اطمینان به دستیابی به روز و سریع  به داده های علمی به فعالیتهای اموزشی و پژوهشی و.. خود پرداخته باعث اعتلا کشور عزیزمان گردند.

برای من و سایرهمکارانم در نهادکتابخانه های عمومی افتخار بزرگی است که در این ارتباط با شما همکاری نموده ، این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که تمام تلاشمان را بکار بندیم تا کتابخانه هایی پر بار و در شان و جایگاه شما عزیزان فراهم اورده وخدمات  در شان و متناسب اعضا و مراجعین محترم ارائه نماییم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
حسین زابلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی