کتابخانه عمومی گلشهر چابهار

این وبلاگ جهت تعامل بیشتربااعضاکتابخانه های عمومی وعلاقمندان به مطالعه ایجادگردیده است

کتابخانه عمومی گلشهر چابهار

این وبلاگ جهت تعامل بیشتربااعضاکتابخانه های عمومی وعلاقمندان به مطالعه ایجادگردیده است

کتابخانه عمومی گلشهر چابهار

کتابخانه عمومی گلشهر شهرستان چابهار زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور واقع درگلشهر میدان امام علی (ع) بلوار علی بن ابیطالب جنب مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، سومین کتابخانه شهر چابهار در بهمن ماه 1393 به صورت رسمی افتتاح گردید.این کتابخانه با ساختمانی نوساز در زمینی به مساحت 2400 مترمربع و زیربنایی بالغ بر 300 مترمربع دارای دو سالن مجزای جهت استفاده خواهران وبرادران گرامی ست.
کتابداران کتابخانه تمام سعی وکوشش خودرا بکار بسته اند تا با ایجاد فضایی آرام و امن، محیطی دلپذیر برا شما عزیزان فراهم آورند.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

با حضور جمعی از اعضا کودک و نوجوان کتابخانه معرفی شد.

آنک آن یتیم نظر کرده رمانی به زبان فارسی درباره زندگی پیامبر اسلام (ص) نوشته محمد رضا سرشار (رضا رهگذر). این کتاب روایتی از زندگی پیامبر(ص) از زمان تولد تا هجرت به حبشه است که با نثری تاریخی که به فارسی دری نزدیک است نگاشته شده است.

این رمان چندین بار در ایران منتشر شده و جوایزی را خود اختصاص داده است. و به زبان‌های عربی، ترکی استانبولی و انگلیسی نیز منتشر شده است.نسخه کودک و نوجوان این کتاب که توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان منتشر شده داستان کودکی پیامبر(ص) را روایت می کند.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۵
حسین زابلی

به مناسبت عید مبعث  مسابقه نقاشی با حضور اعضا کودک و نوجوان با موضوع مبعث پیامبر در کتابخانه برگزار گردید.به عزیزانی که در این مسابقه شرکت داشته اند به رسم یابود از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چابهار جوایزی اهدا خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۸
حسین زابلی